Opowiadanie moja przygoda

Pobierz

Miałam dużo wolnego czasu.. Uciekłam szybko do mojego mieszkania, które wynajęłam dzień wcześniej.. Jest piękna pogoda, słoneczko świeci, na placu zabaw bawią się dzieci.. Miałam dużo wolnego czasu.. Zjadłam śniadanie, umyłam zęby i przebrałam się.. Był normalny dzień, wróciłam że szkoły, dość szybko wykonałam swoje domowe obowiązki i zrobiłam lekcje.. Nigdy nie zapomnę tej przygody, choć niemało "najadłam" się strachu, jednak jestem pewna, że na przyszłoroczne wakacje też wybiorę się z rodzicami na wycieczkę rowerową.Moja przygoda w górach.. Jestem rozsądniejszy i bardziej uważny.. Postanowiłam się zrelaksować przy mojej nowej zdobyczy a mianowicie przy książce ,,Biała Masajka" autorstwa Corimne Hoffman.Mama hałasem się denerwuje, córeczka płacze, a wtedy tata do akcji wkracza.. Treść.. Question from @zosiap13 - Szkoła podstawowa - PolskiNapisz opowiadanie na temat ,, Moja przygoda w lesie".Opowiedz historię .Moja niezwykła przygoda - opowiadanie z dialogiem Lekcje w środę kończę w południe i udaję się do domu.. Wejdź i dodaj zadane wypracowanie, projekt, prezentację.. Wstałam niechętnie, ponieważ wczoraj przez cały dzień pomagałam sprzątać mamie.. Był piękny ranek.. przygoda Marzenia o miłości romantycznej i nieudolne naśladowanie jej w życiu coś się rozeszło po kościach Więcej informacji opowiadanie moja przygoda przygoda opowiadanie autorskie moja przygoda opowiadanie opowiedz o ciekawej przygodzie opisz ciekawą przygodę ratunek strachMoja wakacyjna przygoda..

Losowe tematy.Niesamowita przygoda.

Wybrałam się z rodzicami na wieś.. Nigdy nie byłam w tej miejscowości.. Ja, Ola i moje trzy koleżanki z klasy licealnej - Kasia i Ania - przystąpiłyśmy do planowania pierwszych wspólnych wakacji.moja przygoda Rozdział pierwszy ,,Kłopotliwa sytuacja" Rodzice jak zwykle odlekali rozmowe na temat mojego liceum.Miałam tego dość i postanowiłam,że dziś im oznajmię, gdzie chce się uczyc.Nadszedł dzień wyjazdu.Moja najciekawsza przygoda wakacyjna - opowiadanie Lato tamtego roku było wyjątkowo upalne i słoneczne.. Był piękny słoneczny dzień, więc długo leżeliśmy na plaży.A ja z Asią swój.. Przestraszyłam się.. Potem odrabiam lekcje, jem obiad, gram w piłkę z kolegami - przyznacie sami, że dość zwyczajny plan dnia.Leżałem i patrzyłem na bezchmurne niebo.Zadanie: napisz krótkie opowiadanie o swojej przygodzie wakacyjnej Rozwiązanie:moja przygoda wakacyjna tegoroczne wakacje spędzałam w kilku miejscach byłam nad morzem, na wsi i w beskidach przygoda, o której chcę napisać wydarzyła się na wsi razem z moimi przyjaciółmi chętnie odpoczywałam nad rzeką, jeździłam na rowerowe wycieczki, chodziłam do lasu oraz paliłam ogniska .Przydatność 55% My adventure (moja przygoda - opowiadanie).. Przy okazji miałem też możliwość poznania lokalnej przyrody.. Ja i dziewczyny miałyśmy wspólny pokój obok pań wychowawczyń, a Michał wraz kolegami na drugim końcu korytarza.Była noc, szłam całkiem sama po jakieś ulicy w Warszawie..

W dłoni trzymałam małe, czerwone serce.Moja wakacyjna przygoda.

Nagle usłyszałam małe pisknięcia.. W tym roku jednak razem z nami pojechali mój wujek z ciocią i moja trzyletnią siostrą Jagodą.. Nie sądziłam, ze może mnie w tych wakacjach spotkać coś ekscytującego.Pomyślałam, że nie chciałabym, aby taka przygoda spotkała mnie w rzeczywistości.. Nasz pokój był skromny, ale bardzo przytulny.. W dodatku rodzice nie planowali żadnego urlopu, więc zapowiadało się na to, że spędzę ten wolny czas w mieście.. Zabukowałam jeszcze bilet na następny dzień i poszliśmy spać…Moja Przygoda Rozdział 9 ,,pech" - no, a co myślałaś…haahahha- wybuchnęłyśmy śmiechem- choć idziemy spać jutro nowy dzień, coś czuje że będzie bardzo fajny… ***Oczami Zayn'a***Moja przygoda zaczęła się pewnego letniego wieczoru w 2005 roku.. Był normalny dzień, wróciłam że szkoły, dość szybko wykonałam swoje domowe obowiązki i zrobiłam lekcje.. Szkoda tylko,że nie przewidziałam tego co stało się pózniej….» Moja Przygoda Rozdział 8 » Happy End And Love » Ludzie się zmieniają cz.7 » Zakręcona we własnym Świecie cz.6 » **Ja i Oni**czyli One » Nieważne co się stanie zawsze będę » Dziwne zakochanie cz.2 » spełnienie marzeń » Moja Przygoda Rozdział 15 » chłopaki z 1D którego wybrać ?. Wakacje tego lata zaczęły się dla mnie jak zwykle, siedziałam dużo w domu sama oglądając telewizję i przeglądając Internet..

Przechodząc usłyszałam znów pisknięcia.Moja przygoda wiele mnie nauczyła.

Po powitaniach z domownikami, poszłam do pobliskiego lasu na spacer.Moja przygoda w lesie -napisz opowiadanie.. Tegoroczne wakacje zapowiadały się jak każde inne.. Deszczowa pogoda zachęcała jedynie do oglądania telewizji.. Drukuj.. Cała rodzinka wesoła jest i na przygody gotowa też.Zadanie: napisz dłuższe opowiadanie na temat moja przygoda na basenie krytym pamietaj o wstępie ,rozwinięciu i zakończeniu przygoda ma być zwiazana z Rozwiązanie: jakiś czas temu, gdy wstałem rano i zacząłem się ubierać dotarło do mnie, że dzisiaj nie Opowiadanie musi zawierać: 3 akapity (wstęp, rozwinięcie, zakończenie), przynajmniej 5 epitetów(przymiotników), elementy ciągłej akcji (duża ilość czasowników).. PROSZĘ ABY BYŁO ONO CHOCIAŻ NA 1 KARTKĘ A4.. Rozwiń więcej.. Moje wakacje zaczęły się nieciekawie.. Stały tam dwa tapczany i kominek, przy którym odrazu usiedliśmy.. cz.2 » Ludzie się zmieniają cz.6 » Ja i ZaynMoja Przygoda Rozdział 12 ,,Pożegnanie" Ustaliliśmy ,że Harry i Louis przywiozą rodziców Zayn'a , a ja polecę do Polski.. W te wakacje jak co roku pojechałam z babcią i dziadkiem oraz moim bratem nad morze.. Następnego dnia, wracałam z wycieczki turystycznej, na której bardziej poznałam stolice.. Z okna był bardzo piękny widok, widok na góry.. Gdy wypiliśmy gorącą czekoladę i wypoczęliśmy poszliśmy uczyć się jeżdzić na nartach.Moja wakacyjna przygoda- opowiadanie..

Następnie wyszłam na dwór na świeże powietrze.Moja afrykańska przygoda - opowiadanie.

Gdy spojrzałam na swoją dłoń zaciśniętą w pięść, nie byłam już taka pewna, czy to był tylko sen.. Filmy.. This story happened about 5 years ago.. There is a cave near my aunt's house.Moja afrykańska przygoda - opowiadanie.. Na dworze było ciepło i wiał lekki wiatr.. W ostatni piątek czerwca zakończył się rok szkolny, wraz z którym rozpoczęły się dwumiesięczne wakacje dla dzieci i młodzieży.. Potem do domu wszyscy wracają, jak było w parku -opowiadają.. Tu dodasz ZA DARMO zadanie!. Na początku wakacji pojechałam na kolonie nad Morze Bałtyckie, wraz z Olą, Małgosią i Pauliną oraz moim młodszym bratem Michałem.. Spędzaliśmy je w domu babci położonym na zboczu jednego z wyższych wzniesień Beskidów, dokąd rodzice już od kilku lat wysyłali nas na jeden z dwóch wakacyjnych miesięcy.Wakacyjna przygoda - opowiadanie.Napisz opowiadanie z elementami opisu przeżyć wewnętrznych na temat Serwis Sciaga.pl nie odpowiada za treści umieszczanych tekstów, grafik oraz komentarzy pochodzących od użytkowników serwisu .Zadanie: napisz krótkie opowiadanie o swojej przygodzie wakacyjnej Rozwiązanie:moja przygoda wakacyjna tegoroczne wakacje spędzałam w kilku .Moja Przygoda Rozdział 13 Ciągle się uśmiechając stwierdziłam ,że to będą najlepsze święta w całym moim życiu.. Postanowiłam się zrelaksować przy mojej nowej zdobyczy a mianowicie przy książce ,,Biała Masajka" autorstwa Corimne Hoffman.Przydatność 55% My adventure (moja przygoda - opowiadanie) My aunt lives in village near Jelenia Góra.. Byłam zła i rozczarowana.Gdy weszłam do domu zaczęłam się sama z siebie śmiać i nawet pogryziona noga już nie swędziała, a wszystkie przeszkody nie były takie straszne.. Zabiera psa do parku na spacer, a w wózku wiezie też dwoje dzieci..